ポッケ

チラッ

机の角にスリスリしながら私をチラ見しているポッケ
遊ぼ?

*

私と目が合うと隠れたりして、多分挑発しているつもりなんだと思う。
そーっ
よしよし、遊んだるー!(*´д`*)

Tags:

25 Responses to “遊んでほしくて”

  1. ぽちり says:

    私も遊びますよー♡

  2. いやいや私が♡

  3. いやいやいや私が♡♡

  4. ゆず姉 says:

    いやいやいやいや私が♡

  5. ちびみみ says:

    いやいやいやいやいや私が♡

  6. みー坊 says:

    いやいやいやいやいやいや私が

  7. 白猫ふう says:

    いやいやいやいやいやいや私が?

  8. 白猫ふう says:

    ひとあし違いで失礼しました(^w^)

  9. ごんぞー says:

    いやいやいやいやいやいやいや私が♡

  10. いやいやいやいやいやいやいやいや私が♡

  11. いや~ん❤挑発されちゃった(#^.^#)

  12. みんなポッケに操られてるww

  13. うずまき says:

    出遅れたけど
    いやいやいやいやいやいやいやいやいや私が!(^^)!

  14. ひぃころ says:

    かわゆ過ぎるぞ!!

  15. ぢゅんぴ says:

    いやいやいやいやいやいやいやいやいやいや私が!
    只今、いや×10でございます

  16. うわ~(爆)
    いやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいや私がーーーーっ!!!
    おばちゃん暇しとるけ遊んじゃる!

  17. みかん says:

    目が合うと隠れる…想像するだけでかわいい~

  18. スバル says:

    いやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやオイラがっ(*´д`*)

  19. きょうこ。 says:

    笑ってしまった。皆さんのコメントに(*^。^*)
    わたしもあそびたいっ!!

  20. ルーペ says:

    いやいやじゃなくよろこんで遊びたい私を~♡

  21. はなこ says:

    いやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやアタイがっ(´Д`)(*´д`*)

  22. いやいやいやいやいやいやいやいやいやや いやいやっ!
    このあたすがっ!(*´д`*)

  23. ちっぷ says:

    どこまでいっても誰も”どーぞどーぞ\”とは言わない(^_^;)

  24. ささ、皆さん!
    キーボードを何回も打つので大分お疲れでしょう^^
    いやいやいやいやいやいや
    いやいやいやいやいやいやいやいやいやいや・・
    いやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいやいや・・・
    皆さん~ど~ぞ休憩してらしてください。。。
    てなワケでここは俺が!^^(爆^^!

  25. せせらぎ says:

    いやよいやよも好きのうち。
    いや×32乗